Zastosowanie nowoczesnej telefonii IP, wykorzystującej technologię VoIP oraz wewnętrzną lub zewnętrzną sieć komputerową do transmisji głosu, może znacznie obniżyć koszty działalności firmy.
Telefonia internetowa stosowana jest głównie do rozmów między oddziałami przedsiębiorstwa, dzięki czemu koszt takich rozmów telefonicznych ulega znacznemu ograniczeniu - rozmowy wewnątrz firmy (LAN) i z kooperantami (VPN) nie są wcale taryfikowane. Dzięki VoIP, w firmach składających się z dużej ilości oddziałów połączonych w sieci, rozległe rozmowy telefoniczne mogą być realizowane w całości w technologii pakietowej.
Funkcjonalność telefonii IP zwiększa się znacznie w porównaniu z telefonią tradycyjną dzięki możliwości dołączania na oddzielnych serwerach aplikacji zewnętrznych, takich jak poczta głosowa, rejestracja głosu, usługi call center, systemy zapowiedzi słownych IVR czy rozpoznawanie głosu.
Współpracujemy z wiodącymi firmami z Polski i wielkiej Brytanii oferując naszym klientom zarówno gotowe rozwiązania wiodących producentów systemów VoIP, jak i nasze autorskie projekty.
Nasza oferta skierowana jest do małych i średnich firm, które pragną usprawnić swoje działanie przez zastosowanie najnowocześniejszych technologii komunikacyjnych przy jednoczesnej redukcji kosztów połączeń telefonicznych.
-
Zobacz studium przypadku - Leyland SDM (Londyn, Wielka Brytania) - zastosowanie technologii VoIP. (link)