Od początku działalności, głównym celem naszej firmy jest świadczenie wsparcia i pomocy użytkownikom w ich codziennych problemach związanych z infrastrukturą informatyczną w firmie oraz zapewnieniu sprawnego jej funkcjonowania.
Pogotowie komputerowe świadczy przede wszystkim usługi związane z usuwaniem usterek sprzętu, oprogramowania, odzyskiwania danych, konfiguracji i instalacji sieci komputerowej.
Jakie korzyści niesie za sobą współpraca z naszą firmą?
-
Obniżenie kosztów, gdyż nie trzeba ponosić wydatków związanych ze stworzeniem i utrzymaniem etatu, nakładów na ubezpieczenia zdrowotne, kursy pracownika i innych świadczeń.
-
Bardziej wydajne wykorzystanie czasu pracy. W odróżnieniu do pracownika zatrudnionego na etacie, nasza firma w ramach outsourcingu dostaje zlecenie w momencie, kiedy jest coś do zrobienia. Nie uwzględniamy godzin nadliczbowych, a o ile będzie miała miejsce taka sytuacja, pracujemy również w weekendy.
-
Pozyskanie większej stabilności nadzoru nad zleceniami.
-
Obniżenie wysokości inwestycji, gdyż wszelkie opłaty dotyczą usługi wykonywanej przez doświadczonych specjalistów.
Nasza oferta to również:
-
Stała obsługa informatyczna, outsourcing IT,
-
Projektowanie i wdrażanie rozwiązań informatycznych,
-
Rozwiązywanie problemów z komputerami i oprogramowaniem,
-
Doradztwo informatyczne - konsulting informatyczny,
-
Pogotowie informatyczne - pomoc doraźna,
-
Hotline 24/7 - pogotowie komputerowe,
-
Dostawa sprzętu i oprogramowania,
-
Integracja usług i systemów informatycznych,
-
Administracja sieciami informatycznymi i serwerami.
Co nas wyróżnia?
-
Czynności serwisowe mogą być wykonywane poza godzinami pracy Państwa firmy - godziny wieczorne, nocne lub weekendy.
-
Krótkie czasy reakcji w przypadku awarii,
-
Dojazd do 30km gratis,
-
Bezpłatne zdalne (poprzez internet) rozwiązywanie prostych problemów na komputerach w Państwa firmie.
-
Elastyczne pakiety serwisowe dla małych i średnich firm,
-
Atrakcyjne ceny,
-
Systemy Pre-paid,
-
Inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania dostępna w każdej chwili (np. w przypadku kontroli),
-
Darmowy numer pomocy technicznej - pogotowie komputerowe,
-
Możliwość składania dyspozycji przez internet,
-
Podgląd historii zakupów i napraw przeprowadzonych w Państwa firmie - raporty usług i zakupów,
-
Grupa specjalistów ze wszystkich dziedzin informatyki gotowa do świadczenia usług: sieciowcy, serwisanci, programiści i analitycy,
-
Gwarancja wysokiego poziomu usług - na piśmie - Service Level Agreement,
-
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.