Czym jest Gwarancja Jakości Świadczonych Usług (SLA)?
Gwarancja, której udziela firma LOGICNET to umowa, która jest zawierana pomiędzy firmą a odbiorcą produktów lub usług. Wykorzystując standardy SLA – gwarantujemy naszym klientom określony poziom jakości usług i produktów, który jest ustalony z użytkownikiem. W przypadku świadczenia usług poniżej określonego poziomu użytkownik nabywa określone uprawnienia dające mu możliwość do egzekwowania wyższej jakości usług.
SLA w Logic Net.
Podstawą sukcesu naszej firmy jest szczególna dbałość o jakość usług i obsługę Klienta. Jednak w odróżnieniu od konkurencji - prócz składania obietnic - bierzemy pełną odpowiedzialność i każdemu z naszych Klientów udzielamy pisemnej Gwarancji Jakości Świadczonych Usług - SLA (Service Level Agreement).
Wprowadzając system Gwarancji Jakości Świadczonych Usług (SLA) – chcemy dać wyraz naszej partnerskiej postawy, która ma odpowiadać za najwyższą jakość świadczonych przez nas usług.
Precyzyjnie określamy:
-
Czas reakcji na zgłoszenie,
-
Ilość miesięcznych wizyt,
-
Sposób oraz częstotliwość przeprowadzania archiwizacji danych,
-
Czas usunięcia awarii,
-
Finansową odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie usług i podjęte zobowiązania.
Szczegółowych informacji udzielają nasi konsultancji w Biurze Obsługi Klienta -
0801 003 312.